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Ouvrage édité

 

The interaction of phonetic/phonological development and input characteristics in early lexical development: longitudinal and crosslinguistic perspectives

Kern, s.

Cambridge University Press

2018

Chapitre dans ouvrage

 

Bilingualism and bidialectalism

in The Cambridge Handbook of Bilingualism, De Houwer, A. & Ortega, L. (eds)

Chevrot, J., Ghimenton, A.

Cambridge University Press

2019

 
 

Les troubles du langage écrit.

in L’enfant Dys., Fourneret & Da Fonseca (Dir.)., P. (eds)

Witko, A.

Elsevier Masson

2018

Article de revues

 

Activity types and child-directed speech: a comparison between French, Tunisian Arabic and English

Glas, L., Rossi, C., Hamdi, R., Batailler, C., Bellemmouche, H.

Canadian Journal of Linguistics

2018

 
 

Don't speak too fast! Processing of fast rate speech in children with specific language impairment

Guiraud, H., Bedoin, N., Krifi-Papoz, S., Herbillon, V., Caillot-Bascoul, A., Gonzalez-Monge, S., Boulenger, V.

Plos One

2018

En savoir plus : articlepdf

 
 

Invariance in variation: frequency and neighbourhood density as explanatory factors

Kern, S., dos Santos, C.

Trends in Language Acquisition Research (TiLAR)

2018

En savoir plus : lien

Communication avec actes édités

 

Etude acoustique de la production de voyelles de l'anglais par des apprenants francophones

Krzonowski, J., Pellegrino, F., Ferragne, E.

2018

En savoir plus : article

 
 

Développement de la parole et de la mastication : Evolution de la durée des cycles oscillatoires mandibulaires observés entre 8 et 14 mois chez 4 enfants québecois.

Lemarchand, L., MacLeod, A., Canault, M., Kern, S.

2018

 
 

Does first word development in bilingual French-Portuguese toddlers mirror monolingual one? A study exploring executive function abilities

Valente, D., Kern, S., dos Santos, C.

2018

En savoir plus : PDF

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